Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
takich krajów należy zaliczyć Niemcy, Francję i przede wszystkim Wielką Brytanię. Dobrym przykładem sprzedaży pod własnymi markami jest największa brytyjska sieć supermarketów - Sainsbury. W 1992r. firma ta sprzedała różnego rodzaju produkty oznakowane 8tys. marek własnych z ogólnej liczby 16tys. marek firm detalicznych na tym rynku.
W ostatnich latach widać wyraźnie nasilający się proces internacjonalizacji firm handlowych. Główne czynniki takiego rozwoju to: zmieniające się warunki rynkowe, nasilająca się konkurencja w poszczególnych krajach, strata przewagi konkurencyjnej na skutek wprowadzania przez konkumentów podobnych systemów sprzedaży.
O rozwoju internacjonalizacji handlu detalicznego w krajach Unii Europejskiej świadczy wzrost liczby przedsiębiorstw handlowych, działających w skali międzynarodowej. W 1970r
takich krajów należy zaliczyć Niemcy, Francję i przede wszystkim Wielką Brytanię. Dobrym przykładem sprzedaży pod własnymi markami jest największa brytyjska sieć supermarketów - Sainsbury. W 1992r. firma ta sprzedała różnego rodzaju produkty oznakowane 8tys. marek własnych z ogólnej liczby 16tys. marek firm detalicznych na tym rynku.<br>W ostatnich latach widać wyraźnie nasilający się proces internacjonalizacji firm handlowych. Główne czynniki takiego rozwoju to: zmieniające się warunki rynkowe, nasilająca się konkurencja w poszczególnych krajach, strata przewagi konkurencyjnej na skutek wprowadzania przez konkumentów podobnych systemów sprzedaży.<br>O rozwoju internacjonalizacji handlu detalicznego w krajach Unii Europejskiej świadczy wzrost liczby przedsiębiorstw handlowych, działających w skali międzynarodowej. W 1970r
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego