Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Kurier Szczeciński
Nr: 10/04
Miejsce wydania: Szczecin
Rok: 2002
Świnoujściem a niemieckimi kurortami. Z kolei jednostka Żeglugi Pomorskiej przez dwie godziny szukała mola na niemieckim wybrzeżu, do którego mogłaby dobić i dokonać odprawy granicznej. Tak wyglądał pierwszy dzień obowiązywania zarządzenia dyrektora szczecińskiego Urzędu Morskiego, które w założeniu miało uporządkować ruch statków białej floty. Wczoraj przed południem w świnoujskim porcie niemal zamarła pasażerska żegluga w kierunku Zatoki Pomorskiej. Zgodnie z zapowiedzią rejsy wstrzymał największy armator białej floty - Adler Schiffe. Był to protest przeciwko zarządzeniu dyrektora Urzędu Morskiego w Szczecinie, które zobowiązuje wszystkie jednostki do odprawiania się z nabrzeża Basenu Północnego, dzierżawionego przez Żeglugę Pomorską. Adler Schiffe wycofał ze Świnoujścia dwa statki
Świnoujściem a niemieckimi kurortami. Z kolei jednostka Żeglugi Pomorskiej przez dwie godziny szukała mola na niemieckim wybrzeżu, do którego mogłaby dobić i dokonać odprawy granicznej. Tak wyglądał pierwszy dzień obowiązywania zarządzenia dyrektora szczecińskiego Urzędu Morskiego, które w założeniu miało uporządkować ruch statków białej floty. Wczoraj przed południem w świnoujskim porcie niemal zamarła pasażerska żegluga w kierunku Zatoki Pomorskiej. Zgodnie z zapowiedzią rejsy wstrzymał największy armator białej floty - Adler Schiffe. Był to protest przeciwko zarządzeniu dyrektora Urzędu Morskiego w Szczecinie, które zobowiązuje wszystkie jednostki do odprawiania się z nabrzeża Basenu Północnego, dzierżawionego przez Żeglugę Pomorską. Adler Schiffe wycofał ze Świnoujścia dwa statki
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego