Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
obiektu postawy, określany w literaturze jako wzrost świadomości marki, jest definicyjnym celem procesu reklamy.
Proces zmiany postawy lub jej wytworzenia w stosunku do głównych desygnatów przekazów reklamowych określają prawidłowości analogiczne do reguł określających warunki zmiany postawy wobec obiektów dostępnych podmiotowi w sposób bezpośredni. Ograniczenie wymiany informacji wyłącznie do pośredniego i niesymetrycznego kontaktu, jak ma to miejsce w przypadku procesu reklamy, wiąże się jednak z ograniczeniami w jakości odbioru informacji o obiekcie oraz umożliwia swobodę w tworzeniu jej reprezentacji kodowanej w wiadomości. Zmiana postawy wobec danego obiektu odpowiada przekształceniom struktury reprezentacji obiektu, którego ta postawa dotyczy oraz zmianom ocen wartościujących związanych z
obiektu postawy, określany w literaturze jako wzrost świadomości marki, jest definicyjnym celem procesu reklamy. <br>Proces zmiany postawy lub jej wytworzenia w stosunku do głównych desygnatów przekazów reklamowych określają prawidłowości analogiczne do reguł określających warunki zmiany postawy wobec obiektów dostępnych podmiotowi w sposób bezpośredni. Ograniczenie wymiany informacji wyłącznie do pośredniego i niesymetrycznego kontaktu, jak ma to miejsce w przypadku procesu reklamy, wiąże się jednak z ograniczeniami w jakości odbioru informacji o obiekcie oraz umożliwia swobodę w tworzeniu jej reprezentacji kodowanej w wiadomości. Zmiana postawy wobec danego obiektu odpowiada przekształceniom struktury reprezentacji obiektu, którego ta postawa dotyczy oraz zmianom ocen wartościujących związanych z
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego