Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
do drzwi agencji kosmicznych, przybywa więc jak grzybów po deszczu.

Kosmiczne zyski
Aby jednak turystyka kosmiczna ruszyła, do jej opłacalności trzeba także przekonać przemysł kosmiczny. I powoli tak się dzieje. Już teraz niektórzy ekonomiści przewidują, że w 2030 roku zyski w tej nowej branży sięgną 500 miliardów dolarów rocznie. Suma niewyobrażalna, ale możliwa - pod warunkiem, że za 30 lat w kosmos latać będzie rocznie ni mniej ni więcej tylko 40 milionów pasażerów. To najzupełniej realna perspektywa - twierdzą optymiści. Jak bowiem wynika z badań opinii publicznej przeprowadzonych w 1997 roku przez NASA, turystyką kosmiczną zainteresowany jest co trzeci Amerykanin, czyli blisko 100
do drzwi agencji kosmicznych, przybywa więc jak grzybów po deszczu.<br><br>Kosmiczne zyski<br>Aby jednak turystyka kosmiczna ruszyła, do jej opłacalności trzeba także przekonać przemysł kosmiczny. I powoli tak się dzieje. Już teraz niektórzy ekonomiści przewidują, że w 2030 roku zyski w tej nowej branży sięgną 500 miliardów dolarów rocznie. Suma niewyobrażalna, ale możliwa - pod warunkiem, że za 30 lat w kosmos latać będzie rocznie ni mniej ni więcej tylko 40 milionów pasażerów. To najzupełniej realna perspektywa - twierdzą optymiści. Jak bowiem wynika z badań opinii publicznej przeprowadzonych w 1997 roku przez NASA, turystyką kosmiczną zainteresowany jest co trzeci Amerykanin, czyli blisko 100
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego