Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
silnik pracujący nawet na niskich obrotach nadaje autu niezłą dynamikę. Mój faworyt to jednak 90-konny turbodiesel. Znakomicie pasuje do tego samochodu. O tym, że mamy do czynienia z motorem wysokoprężnym, pamiętamy tylko przy ruszaniu albo kiedy wsłuchamy się w jego brzmienie. Podczas jazdy łatwo o tym zapomnieć. Jednostka jest niezwykle elastyczna, dysponuje dużym momentem przy bardzo niskich obrotach, a na wysokie "wkręca" się prawie tak chętnie jak silnik benzynowy. Doskonale sobie radzi z mocno obciążonym samochodem. Nic dziwnego - niemieckie motory TDI należą do najlepszych w swojej klasie. Jedynie wytłumienie dźwięku silnika mogłoby być lepsze. W niektórych (1,6, 1,8
silnik pracujący nawet na niskich obrotach nadaje autu niezłą dynamikę. Mój faworyt to jednak 90-konny turbodiesel. Znakomicie pasuje do tego samochodu. O tym, że mamy do czynienia z motorem wysokoprężnym, pamiętamy tylko przy ruszaniu albo kiedy wsłuchamy się w jego brzmienie. Podczas jazdy łatwo o tym zapomnieć. Jednostka jest niezwykle elastyczna, dysponuje dużym momentem przy bardzo niskich obrotach, a na wysokie "wkręca" się prawie tak chętnie jak silnik benzynowy. Doskonale sobie radzi z mocno obciążonym samochodem. Nic dziwnego - niemieckie motory TDI należą do najlepszych w swojej klasie. Jedynie wytłumienie dźwięku silnika mogłoby być lepsze. W niektórych (1,6, 1,8
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego