Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 40
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
około 55 tys. zł) - w związku z tym koszt naprawy przekroczy wartość pojazdu, co grozi kasacją samochodu itp.
Najgorsze jest to, że nie wiadomo do kogo zwrócić się o interwencję. PZU stwierdza, że jeśli dostarczy się im kosztorys naprawy, lub przedstawi rachunek naprawy, pieniądze wypłacą natychmiast, a reszta ich nie obchodzi.
W stacji obsługi samochodów rozkładają bezsilnie ręce, bo oni chcieliby jak najwięcej nadwozi, liczy się to im do planu usług. Telefony do fabryki nie dodają nic nowego do sprawy.
Rozumiem problemy jakie napotyka przemysł motoryzacyjny, wiadomo: nowe nadwozia, niedostateczna ilość, napięty eksport, znaczne różnice w stosunku do starego modelu pojazdu
około 55 tys. zł) - w związku z tym koszt naprawy przekroczy wartość pojazdu, co grozi kasacją samochodu itp.<br> Najgorsze jest to, że nie wiadomo do kogo zwrócić się o interwencję. PZU stwierdza, że jeśli dostarczy się im kosztorys naprawy, lub przedstawi rachunek naprawy, pieniądze wypłacą natychmiast, a reszta ich nie obchodzi.<br> W stacji obsługi samochodów rozkładają bezsilnie ręce, bo oni chcieliby jak najwięcej nadwozi, liczy się to im do planu usług. Telefony do fabryki nie dodają nic nowego do sprawy.<br> Rozumiem problemy jakie napotyka przemysł motoryzacyjny, wiadomo: nowe nadwozia, niedostateczna ilość, napięty eksport, znaczne różnice w stosunku do starego modelu pojazdu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego