Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
reklamowym wiąże się z poziomem przetwarzania oraz interpretacją określonych cech informacji. Wysoki poziom zaangażowania umożliwia przetwarzanie na poziomie semantycznym oraz tworzenie odniesień do własnej osoby. Niski poziom zaangażowania związany jest z przetwarzaniem na płytszych poziomach i wiąże się z dominacją cech fizycznych oraz przestrzennych kodowanych w przekazie informacji.
Pojęcie zaangażowania odnosi się do treści wiadomości, jej struktury oraz źródła informacji. Poziom niskiego zaangażowania charakterystyczny jest dla pasywności komunikacyjnej odbiorcy. Poziom wysoki wiąże się z istnieniem intencji odbioru wiadomości, a w wypadku osiągnięcia wysokiego natężenia, jej aktywnego poszukiwania.
W zależności od stopnia konsolidacji, tworzącej się w wyniku procesu reklamy, podstawowym przedmiotem zaangażowania
reklamowym wiąże się z poziomem przetwarzania oraz interpretacją określonych cech informacji. Wysoki poziom zaangażowania umożliwia przetwarzanie na poziomie semantycznym oraz tworzenie odniesień do własnej osoby. Niski poziom zaangażowania związany jest z przetwarzaniem na płytszych poziomach i wiąże się z dominacją cech fizycznych oraz przestrzennych kodowanych w przekazie informacji. <br>Pojęcie zaangażowania odnosi się do treści wiadomości, jej struktury oraz źródła informacji. Poziom niskiego zaangażowania charakterystyczny jest dla pasywności komunikacyjnej odbiorcy. Poziom wysoki wiąże się z istnieniem intencji odbioru wiadomości, a w wypadku osiągnięcia wysokiego natężenia, jej aktywnego poszukiwania. <br>W zależności od stopnia konsolidacji, tworzącej się w wyniku procesu reklamy, podstawowym przedmiotem zaangażowania
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego