Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Rzeczpospolita
Nr: 01.15
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
akcji, czyli wizerunek pięści zaciśniętej w gest figi z makiem i opatrzonej napisem: "Nie daję łapówek". Takie logo pojawi się też na 40 billboardach w stolicy. Ale to nie wszystko. Do niektórych gazet będą dołączone naklejki z logo, które kierowcy samochodów mają przyklejać na auta.
- To pewnego rodzaju akt cywilnej odwagi - tłumaczą autorzy projektu. Strategię komunikacyjną kampanii opracowano przy wsparciu organizacyjnym Stowarzyszenia Agencji Reklamowych w Polsce. Projekt graficzny kampanii przygotowała Agencja Reklamowa PZL, a Dom Mediowy ZenithMedia opracował plan medialny.
Koszty kampanii w Warszawie wynoszą nieco ponad 40 tys. zł. - Część sfinansowaliśmy sami, jako sympatycy Ruchu, część sponsorzy. Bardzo nam pomogły
akcji, czyli wizerunek pięści zaciśniętej w gest figi z makiem i opatrzonej napisem: &lt;q&gt;"Nie daję łapówek"&lt;/&gt;. Takie logo pojawi się też na 40 billboardach w stolicy. Ale to nie wszystko. Do niektórych gazet będą dołączone naklejki z logo, które kierowcy samochodów mają przyklejać na auta.<br>&lt;q&gt;- To pewnego rodzaju akt cywilnej odwagi&lt;/&gt; - tłumaczą autorzy projektu. Strategię komunikacyjną kampanii opracowano przy wsparciu organizacyjnym &lt;name type="org"&gt;Stowarzyszenia Agencji Reklamowych&lt;/&gt; w &lt;name type="place"&gt;Polsce&lt;/&gt;. Projekt graficzny kampanii przygotowała &lt;name type="org"&gt;Agencja Reklamowa PZL&lt;/&gt;, a &lt;name type="org"&gt;Dom Mediowy ZenithMedia&lt;/&gt; opracował plan medialny.<br>Koszty kampanii w &lt;name type="place"&gt;Warszawie&lt;/&gt; wynoszą nieco ponad 40 tys. zł. &lt;q&gt;- Część sfinansowaliśmy sami, jako sympatycy &lt;name type="org"&gt;Ruchu&lt;/&gt;, część sponsorzy. Bardzo nam pomogły
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego