Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 02.02 (27)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
które fundują nam obecne władze, nie mogą ruszyć z miejsca...
Budowa mostu Świętokrzyskiego, Trasy Siekierkowskiej (wraz z mostem), tunelu pod Wisłostradą i wiaduktów na rondzie Zesłańców Syberyjskich kosztowały stolicę ponad miliard złotych. A za taką kwotę powinny miastu przynosić tylko chlubę. I powinny być użyteczne dla kierowców. A jest zupełnie odwrotnie. Po wybudowanym za ponad 100 mln zł moście Świętokrzyskim codziennie porusza się zaledwie 5 proc. wszystkich jeżdżących po Warszawie pojazdów. Trasa Siekierkowska czeka od roku na rozbudowę. Z kolei za tunel pod Wisłostradą, jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, zapłacono kilkadziesiąt milionów zł więcej niż planowano, a na estakadzie ruch tamują ciężarówki
które fundują nam obecne władze, nie mogą ruszyć z miejsca...<br>Budowa mostu Świętokrzyskiego, Trasy Siekierkowskiej (wraz z mostem), tunelu pod Wisłostradą i wiaduktów na rondzie Zesłańców Syberyjskich kosztowały stolicę ponad miliard złotych. A za taką kwotę powinny miastu przynosić tylko chlubę. I powinny być użyteczne dla kierowców. A jest zupełnie odwrotnie. Po wybudowanym za ponad 100 mln zł moście Świętokrzyskim codziennie porusza się zaledwie 5 proc. wszystkich jeżdżących po Warszawie pojazdów. Trasa Siekierkowska czeka od roku na rozbudowę. Z kolei za tunel pod Wisłostradą, jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, zapłacono kilkadziesiąt milionów zł więcej niż planowano, a na estakadzie ruch tamują ciężarówki
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego