Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 3
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
atakiem marketingowym była kampania Crush, która w połowie lat 80. rozpropagowała procesory Intela. Nie była to akcja reklamowa, lecz promocyjna skierowana głównie do inżynierów. Na efekty nie trzeba było długo czekać.
W 1981 r. koncern IBM zastanawiał się, co będzie sercem jego nowego komputera - procesor Intela, Motoroli czy Ziloga. Opinie ówczesnych specjalistów co do jakości i wydajności układów były wówczas zgodne - bezapelacyjnym liderem była Motorola i jej 6800. IBM wybrał jednak produkt Intela. Zapewne pomogła przemyślana strategia biznesowa. Intel na gwałt potrzebował pieniędzy. Zaoferował więc IBM 12 proc. swoich akcji, które sprzedał za 250 mln dol. Władze IBM doszły do wniosku
atakiem marketingowym była kampania Crush, która w połowie lat 80. rozpropagowała procesory Intela. Nie była to akcja reklamowa, lecz promocyjna skierowana głównie do inżynierów. Na efekty nie trzeba było długo czekać. <br>W 1981 r. koncern IBM zastanawiał się, co będzie sercem jego nowego komputera - procesor Intela, Motoroli czy Ziloga. Opinie ówczesnych specjalistów co do jakości i wydajności układów były wówczas zgodne - bezapelacyjnym liderem była Motorola i jej 6800. IBM wybrał jednak produkt Intela. Zapewne pomogła przemyślana strategia biznesowa. Intel na gwałt potrzebował pieniędzy. Zaoferował więc IBM 12 proc. swoich akcji, które sprzedał za 250 mln dol. Władze IBM doszły do wniosku
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego