Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
brak personelu o wysokich kwalifikacjach może uniemożliwić dokonywanie przez bank operacji maklerskich, finansowanie przez niego operacji zagranicznych lub obrotu nieruchomościami itp. ). W powyższym przypadku chodzi nie tylko o poziom wiedzy personelu bezpośrednio kontaktującego się z klientem, ale również - i przede wszystkim - o poziom wiedzy i zdolności do podejmowania decyzji przez personel kierowniczy.

3.7.2. Rodzaje kanałów dystrybucji
W polityce dystrybucji produktów banku wykorzystywane są przede wszystkim kanały bezpośrednie - tzn. mamy do czynienia tylko z bankiem i jego klientami. W ostatnim czasie pojawiły się jednak także kanały pośrednie, poprzez które produkty banku oferowane są jego klientom.
Za wyborem bezpośrednich kanałów dystrybucji
brak personelu o wysokich kwalifikacjach może uniemożliwić dokonywanie przez bank operacji maklerskich, finansowanie przez niego operacji zagranicznych lub obrotu nieruchomościami itp. ). W powyższym przypadku chodzi nie tylko o poziom wiedzy personelu bezpośrednio kontaktującego się z klientem, ale również - i przede wszystkim - o poziom wiedzy i zdolności do podejmowania decyzji przez personel kierowniczy.<br><br>&lt;tit1&gt;3.7.2. Rodzaje kanałów dystrybucji&lt;/&gt;<br>W polityce dystrybucji produktów banku wykorzystywane są przede wszystkim kanały bezpośrednie - tzn. mamy do czynienia tylko z bankiem i jego klientami. W ostatnim czasie pojawiły się jednak także kanały pośrednie, poprzez które produkty banku oferowane są jego klientom.<br>Za wyborem bezpośrednich kanałów dystrybucji
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego