Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy telekomunikacyjne
Rok: 2000
i 6.00-7.00 oraz w soboty, niedziele i święta 6.00-23.00; godziny nocne: cały tydzień 23.00-6.00
Dla taryf: Plus Akcja Plus Partner, Plus Firma, Plus Master
Godziny szczytu: od poniedziałku do piątku 7.00-20.00; czas poza godzinami szczytu: od poniedziałku do piątku 20.00-23.00 i 6.00-7.00 oraz w soboty, niedziele i święta 6.00-23.00; godziny nocne: cały tydzień 23.00-6.00
Abonament jest naliczany miesięcznie i płatny z góry.
Limit minut w abonamencie dotyczy wszystkich płatnych, krajowych połączeń głosowych. Nie dotyczy połączeń międzynarodowych połączeń
i 6.00-7.00 oraz w soboty, niedziele i święta 6.00-23.00; godziny nocne: cały tydzień 23.00-6.00<br>Dla taryf: Plus Akcja Plus Partner, Plus Firma, Plus Master<br>Godziny szczytu: od poniedziałku do piątku 7.00-20.00; czas poza godzinami szczytu: od poniedziałku do piątku 20.00-23.00 i 6.00-7.00 oraz w soboty, niedziele i święta 6.00-23.00; godziny nocne: cały tydzień 23.00-6.00<br>Abonament jest naliczany miesięcznie i płatny z góry.<br>Limit minut w abonamencie dotyczy wszystkich płatnych, krajowych połączeń głosowych. Nie dotyczy połączeń międzynarodowych połączeń
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego