Typ tekstu: Audycja radiowa
Tytuł: Rozmowa o szkole i nauczycielach, o młodzieży, o turystyce
Rok powstania: 1998
w klasie trzeciej, na przykład, szkoły średniej pięćdziesiąt procent uczni…
- Z tego doświadczenia wynika, że Tomek Piątek ma rację, kiedy mówi o tym …
- Że, że takie upowszechnienie, szkolnictwa powoduje taki system, no, nie wiem, choćby troszeczkę, system w niektórych szkołach amerykańskich takich, publicznych, gdzie rzeczywiście, są po prostu, półanalfabeci, jak, jak…
- Czy ja mogę zadać takie jedno pytanie panu?
- Oczywiście.
- Jak rozumiem, pracuje pan w szkołach średnich, tak?
- Tak.
- Co, co stoi na przeszkodzie, co wam przeszkadza w tym, żeby tak zorganizować pracę szkoły społecznej, czy prywatnej, żeby ta połowa, półanalfabetów, oczywiście, myślę, że to jest chwyt retoryczny
w klasie trzeciej, na przykład, szkoły średniej pięćdziesiąt procent &lt;gap reason="unclear"&gt;uczni&#133;&lt;/&gt; <br>&lt;who3&gt; - Z tego doświadczenia wynika, że Tomek Piątek ma rację, kiedy mówi o tym &#133; &lt;/&gt;<br>&lt;who5&gt; - Że, że takie upowszechnienie, szkolnictwa powoduje taki system, no, nie wiem, choćby troszeczkę, system w niektórych szkołach amerykańskich takich, publicznych, gdzie rzeczywiście, są po prostu, półanalfabeci, jak, jak&#133;&lt;/&gt;<br>&lt;who4&gt; - Czy ja mogę zadać takie jedno pytanie panu?&lt;/&gt;<br>&lt;who5&gt; - Oczywiście.&lt;/&gt;<br>&lt;who4&gt; - Jak rozumiem, pracuje pan w szkołach średnich, tak?&lt;/&gt;<br>&lt;who5&gt; - Tak.&lt;/&gt;<br>&lt;who4&gt; - Co, co stoi na przeszkodzie, co wam przeszkadza w tym, żeby tak zorganizować pracę szkoły społecznej, czy prywatnej, żeby ta połowa, półanalfabetów, oczywiście, myślę, że to jest chwyt retoryczny
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego