Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
w niewielu sytuacjach można mówić o decyzjach opartych na wyczerpującej analizie ilości istotnych informacji. Nasze ukochane lenistwo, szybki tryb życia, presja otoczenia, zmusza nas do chodzenia na skróty. Powstaje więc pytanie, co tworzy nieracjonalność naszych decyzji i jak wykorzystywane jest to w mechanizmach reklamy. Proces podejmowania decyzji oparty na racjonalnym porównywaniu cech zawartych w argumentacji przekazów reklamowych Opracowanie własne na podstawie modelu Shannona-Weavera

z konkurencyjnymi opcjami, jest bliski naszym codziennym uświadamianym doświadczeniom. Wiele faktów wskazuje na to, że wpływ reklamy jest największy w sytuacjach, gdy racjonalizm naszych reakcji jest silnie ograniczony. Pośpiech, działanie pod presją otoczenia, pozorna nieważność konsekwencji podejmowanej
w niewielu sytuacjach można mówić o decyzjach opartych na wyczerpującej analizie ilości istotnych informacji. Nasze ukochane lenistwo, szybki tryb życia, presja otoczenia, zmusza nas do chodzenia na skróty. Powstaje więc pytanie, co tworzy nieracjonalność naszych decyzji i jak wykorzystywane jest to w mechanizmach reklamy. Proces podejmowania decyzji oparty na racjonalnym porównywaniu cech zawartych w argumentacji przekazów reklamowych Opracowanie własne na podstawie modelu Shannona-Weavera<br>&lt;page nr=23&gt;<br>z konkurencyjnymi opcjami, jest bliski naszym codziennym uświadamianym doświadczeniom. Wiele faktów wskazuje na to, że wpływ reklamy jest największy w sytuacjach, gdy racjonalizm naszych reakcji jest silnie ograniczony. Pośpiech, działanie pod presją otoczenia, pozorna nieważność konsekwencji podejmowanej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego