Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 33
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
gróźb, przez dwa lata z górą bez efektu zabiegała o rozmowy trójstronne - z udziałem armatorów, rządu jako właściciela firm armatorskich oraz związków zawodowych. Do wzmożenia nacisków skłoniła związki sprawa Transoceanu.
Sąd na wniosek czekających na wynagrodzenie marynarzy wydał postanowienie o aresztowaniu statków. Decyzję tę należałoby przekazać komornikowi. Związki zawodowe jednak powstrzymują marynarzy przed tą ostatecznością. Chodzi o czas. Polscy komornicy wiedzą, jak sprzedać samochód czy telewizor, ze statkami nie mają doświadczenia. I tak od stycznia niszczeje w gdyńskim porcie, przejęty przez komornika m/s "Żeromski", własność POL-Ameriki, spółki z grupy Polskich Linii Oceanicznych. Nauczeni tym przykładem związkowcy liczą, że prędzej
gróźb, przez dwa lata z górą bez efektu zabiegała o rozmowy trójstronne - z udziałem armatorów, rządu jako właściciela firm armatorskich oraz związków zawodowych. Do wzmożenia nacisków skłoniła związki sprawa Transoceanu.<br>Sąd na wniosek czekających na wynagrodzenie marynarzy wydał postanowienie o aresztowaniu statków. Decyzję tę należałoby przekazać komornikowi. Związki zawodowe jednak powstrzymują marynarzy przed tą ostatecznością. Chodzi o czas. Polscy komornicy wiedzą, jak sprzedać samochód czy telewizor, ze statkami nie mają doświadczenia. I tak od stycznia niszczeje w gdyńskim porcie, przejęty przez komornika m/s "Żeromski", własność POL-Ameriki, spółki z grupy Polskich Linii Oceanicznych. Nauczeni tym przykładem związkowcy liczą, że prędzej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego