Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
szczególnie widoczna, ponieważ dokonują się tam istotne zmiany zarówno strukturalne, jak i bardziej krótkookresowe. W rezultacie różnorodnych tendencji, wynikających m.in. z rozwoju procesu integracji gospodarczej, przedsiębiorstwa są zmuszone do ponownego przeanalizowania tych czynników oraz ustalenia nowego miejsca tych firm w nowych uwarunkowaniach. Przedsiębiorstwa mogą prowadzić zarówno badania wtórne, czyli pozyskiwać informacje już gdzieś zgromadzone, jak też badania pierwotne, w których dane są gromadzone po raz pierwszy na potrzeby danej analizy. Ponieważ na temat samej metodyki badań marketingowych istnieje bogata literatura, w niniejszej pracy zwraca się uwagę na źródła informacji na temat uwarunkowań działania przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej.

Najnowszym źródłem
szczególnie widoczna, ponieważ dokonują się tam istotne zmiany zarówno strukturalne, jak i bardziej krótkookresowe. W rezultacie różnorodnych tendencji, wynikających m.in. z rozwoju procesu integracji gospodarczej, przedsiębiorstwa są zmuszone do ponownego przeanalizowania tych czynników oraz ustalenia nowego miejsca tych firm w nowych uwarunkowaniach. Przedsiębiorstwa mogą prowadzić zarówno badania wtórne, czyli pozyskiwać informacje już gdzieś zgromadzone, jak też badania pierwotne, w których dane są gromadzone po raz pierwszy na potrzeby danej analizy. Ponieważ na temat samej metodyki badań marketingowych istnieje bogata literatura, w niniejszej pracy zwraca się uwagę na źródła informacji na temat uwarunkowań działania przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej.<br>&lt;gap reason="sampling"&gt;<br>Najnowszym źródłem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego