Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 8
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
wypowiedzi znajduję nie tylko w polskiej prasie, telewizji i radiu. Brak w nich wprawdzie owej cesarsko-królewskiej agresywności, ale wydźwięk jest ten sam. Jesteśmy brudni, brzydcy, źli. Podejrzewam, że marketingowcy czytali dzieła pani von Druskovitz i dlatego głównie piękne dziewczyny, a nie mężczyźni, reklamują swymi ciałami zarówno "skrzydełka", proszki do prania i pampersy, jak i "męskie" produkty: samochody, kosiarki,
piły i traktory. Facet w reklamie jest zawsze "wykastrowany" - nawet jeśli się rozbierze, to jakimś ręczniczkiem lub inną szmatką przysłonią mu przyrodzenie. Mnie, podobnie jak feministki, bardzo to cieszy i właśnie dlatego tak bardzo je kocham. Ja także nie lubię patrzeć na
wypowiedzi znajduję nie tylko w polskiej prasie, telewizji i radiu. Brak w nich wprawdzie owej cesarsko-królewskiej agresywności, ale wydźwięk jest ten sam. Jesteśmy brudni, brzydcy, źli. Podejrzewam, że marketingowcy czytali dzieła pani von Druskovitz i dlatego głównie piękne dziewczyny, a nie mężczyźni, reklamują swymi ciałami zarówno "skrzydełka", proszki do prania i pampersy, jak i "męskie" produkty: samochody, kosiarki, <br>piły i traktory. Facet w reklamie jest zawsze "wykastrowany" - nawet jeśli się rozbierze, to jakimś ręczniczkiem lub inną szmatką przysłonią mu przyrodzenie. Mnie, podobnie jak feministki, bardzo to cieszy i właśnie dlatego tak bardzo je kocham. Ja także nie lubię patrzeć na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego