Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
podejmowania decyzji oparty na racjonalnym porównywaniu cech zawartych w argumentacji przekazów reklamowych Opracowanie własne na podstawie modelu Shannona-Weavera

z konkurencyjnymi opcjami, jest bliski naszym codziennym uświadamianym doświadczeniom. Wiele faktów wskazuje na to, że wpływ reklamy jest największy w sytuacjach, gdy racjonalizm naszych reakcji jest silnie ograniczony. Pośpiech, działanie pod presją otoczenia, pozorna nieważność konsekwencji podejmowanej decyzji, niski lub średni stopień aktualnej ważności reklamowanego produktu, przymus chwili - to tylko niektóre czynniki utrudniające racjonalne wnioskowanie w sytuacjach związanych z zakupem. Załóżmy, że nie jesteśmy smakoszami piwa (czyli nie wiemy dokładnie, czego naprawdę chcemy) i jesteśmy skłonni kupić butelkę, nie tracąc czasu na
podejmowania decyzji oparty na racjonalnym porównywaniu cech zawartych w argumentacji przekazów reklamowych Opracowanie własne na podstawie modelu Shannona-Weavera<br>&lt;page nr=23&gt;<br>z konkurencyjnymi opcjami, jest bliski naszym codziennym uświadamianym doświadczeniom. Wiele faktów wskazuje na to, że wpływ reklamy jest największy w sytuacjach, gdy racjonalizm naszych reakcji jest silnie ograniczony. Pośpiech, działanie pod presją otoczenia, pozorna nieważność konsekwencji podejmowanej decyzji, niski lub średni stopień aktualnej ważności reklamowanego produktu, przymus chwili - to tylko niektóre czynniki utrudniające racjonalne wnioskowanie w sytuacjach związanych z zakupem. Załóżmy, że nie jesteśmy smakoszami piwa (czyli nie wiemy dokładnie, czego naprawdę chcemy) i jesteśmy skłonni kupić butelkę, nie tracąc czasu na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego