Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
celu prowadzenia korespondencji, czyli tzw. email. Europejczycy rzadziej korzystają z możliwości globalnej sieci www (World Wide Web). Kolejna ważna informacja, wynikająca z badań, to motywy wykorzystywania dostępu do sieci. Największe znaczenie ma możliwość tworzenia własnych stron w Internecie (własne witryny) i zdobywanie informacji - wykres5.
Korzysta się więc z możliwości prowadzenia promocji w skali globalnej i realizowania badań marketingowych w niespotykanej dotychczas skali. Jak wskazuje jednak wykres 6, stopień wykorzystania własnych stron w Internecie (tzw. home pages) jest większy w USA.
Tempo wzrostu wykorzystania Internetu było dotychczas zbliżone w Europie i w Stanach Zjednoczonych. Jednak przewiduje się, że rozwój sieci będzie w
celu prowadzenia korespondencji, czyli tzw. email. Europejczycy rzadziej korzystają z możliwości globalnej sieci www (World Wide Web). Kolejna ważna informacja, wynikająca z badań, to motywy wykorzystywania dostępu do sieci. Największe znaczenie ma możliwość tworzenia własnych stron w Internecie (własne witryny) i zdobywanie informacji - wykres5.<br>Korzysta się więc z możliwości prowadzenia promocji w skali globalnej i realizowania badań marketingowych w niespotykanej dotychczas skali. Jak wskazuje jednak wykres 6, stopień wykorzystania własnych stron w Internecie (tzw. home pages) jest większy w USA.<br>Tempo wzrostu wykorzystania Internetu było dotychczas zbliżone w Europie i w Stanach Zjednoczonych. Jednak przewiduje się, że rozwój sieci będzie w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego