Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 07.03
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
zaledwie trzy pudry, ale niewiele lepiej idą też niedocenione rozświetlacze do cery, dyskretnie nadające jej promienności i usuwające oznaki zmęczenia.

Specjaliści od marketingu podkreślają, jak trudnym i wymagającym klientem jest samiec, wstępujący w podwoje sklepu perfumeryjnego. Już samym tym aktem dokonuje gwałtu na własnym ego, w którym pielęgnuje przekonanie, że przecież prezentuje się fantastycznie. Podczas gdy każda kobieta uda się do najdalej położonego sklepu po nieprzyzwoicie drogi kosmetyk, byle tylko obiecywał jej poprawę wyglądu, to mężczyzna przede wszystkim stawia wymagania. Męskie kremy do twarzy nie przekraczają zazwyczaj ceny 200 zł (choć zdarzają się droższe, np. Shiseido), damskie potrafią kosztować pięć-osiem
zaledwie trzy pudry, ale niewiele lepiej idą też niedocenione rozświetlacze do cery, dyskretnie nadające jej promienności i usuwające oznaki zmęczenia.<br><br>Specjaliści od marketingu podkreślają, jak trudnym i wymagającym klientem jest samiec, wstępujący w podwoje sklepu perfumeryjnego. Już samym tym aktem dokonuje gwałtu na własnym ego, w którym pielęgnuje przekonanie, że przecież prezentuje się fantastycznie. Podczas gdy każda kobieta uda się do najdalej położonego sklepu po nieprzyzwoicie drogi kosmetyk, byle tylko obiecywał jej poprawę wyglądu, to mężczyzna przede wszystkim stawia wymagania. Męskie kremy do twarzy nie przekraczają zazwyczaj ceny 200 zł (choć zdarzają się droższe, np. Shiseido), damskie potrafią kosztować pięć-osiem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego