Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
gatunek komunikacji masowej o niezwykle silnej specyfice.

Rozdział III
Komunikacja - formuła klasyczna
Podczas pobytu na wakacjach, gdzieś na północy Polski, stałem w kolejce w sklepiku w małej leśnej osadzie. Dzień by upalny i koniecznie chciałem kupić coś do picia. Jeśli myślałem o czymkolwiek, to na pewno o niczym ważnym. Stojący przede mną mężczyzna około czterdziestki, pracujący w pobliskim lesie także wyglądał na spragnionego. Na pytanie ekspedientki "Co podać", odpowiedział: "Mocno kolorowy proszę". Ekspedientka podała butelkę soku Frugo. Oniemiałem. I mimo wakacji intensywnie zacząłem myśleć. Jak to się stało, że ten konkretny mężczyzna w tym konkretnym miejscu prosi o sok cytatem z kampanii
gatunek komunikacji masowej o niezwykle silnej specyfice. <br>&lt;page nr=24&gt;<br>Rozdział III<br>&lt;tit&gt;Komunikacja - formuła klasyczna&lt;/&gt;<br>Podczas pobytu na wakacjach, gdzieś na północy Polski, stałem w kolejce w sklepiku w małej leśnej osadzie. Dzień by upalny i koniecznie chciałem kupić coś do picia. Jeśli myślałem o czymkolwiek, to na pewno o niczym ważnym. Stojący przede mną mężczyzna około czterdziestki, pracujący w pobliskim lesie także wyglądał na spragnionego. Na pytanie ekspedientki "Co podać", odpowiedział: "Mocno kolorowy proszę". Ekspedientka podała butelkę soku Frugo. Oniemiałem. I mimo wakacji intensywnie zacząłem myśleć. Jak to się stało, że ten konkretny mężczyzna w tym konkretnym miejscu prosi o sok cytatem z kampanii
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego