Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Magazyn Polski
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1979
r. w Rzymie, organizatorzy zrezygnowali ze sprzedaży 20 000 biletów. Na miejscach przeznaczonych dla widzów umieszczono plansze reklamowe, z których uzyskano dochód w wysokości 850 tys. DM. Była to suma równa dochodom ze sprzedaży 57 000 kart wstępu dla widzów znajdujących się na stadionie. Ten przykład stanowi z pewnością negatywny przejaw wkraczania reklamy do sportu.
Wspomniano już, że znaczenie reklamy prowadzonej w czasie imprez sportowych wzrosło, odkąd objęte one zostały w szerokim zakresie transmisjami telewizyjnymi. Dzięki temu liczba adresatów, do których można dotrzeć, jest większa niż w każdym innym przypadku. Tak więc mimo wysokich kosztów takiej reklamy może ona być opłacalna
r. w Rzymie, organizatorzy zrezygnowali ze sprzedaży 20 000 biletów. Na miejscach przeznaczonych dla widzów umieszczono plansze reklamowe, z których uzyskano dochód w wysokości 850 tys. DM. Była to suma równa dochodom ze sprzedaży 57 000 kart wstępu dla widzów znajdujących się na stadionie. Ten przykład stanowi z pewnością negatywny przejaw wkraczania reklamy do sportu. <br>Wspomniano już, że znaczenie reklamy prowadzonej w czasie imprez sportowych wzrosło, odkąd objęte one zostały w szerokim zakresie transmisjami telewizyjnymi. Dzięki temu liczba adresatów, do których można dotrzeć, jest większa niż w każdym innym przypadku. Tak więc mimo wysokich kosztów takiej reklamy może ona być opłacalna
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego