Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 31
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1974
klasy niż w/w.
O bezpieczeństwo na drogach walczy się we wszystkich krajach. Trudno jednak byłoby gdziekolwiek znaleźć tak "pionierskie" ograniczenie.

O szybkości rzeczywiście ekonomicznej
Od dłuższego czasu śledzę uważnie dyskusje, jakie toczą się na łamach Waszego pisma, a dotyczące ograniczenia szybkości na drogach naszego kraju, oraz wątpliwości w sprawie przydatności tych ograniczeń. Chciałbym więc i mój głos do tej dyskusji dorzucić. Otóż wydaje mi się, że wprowadzenie "sztywnej" granicy dopuszczalnej szybkości jest nonsensem, z którym rozsądnie myślący człowiek nie może się pogodzić.
Wiadomo bowiem, że każdy samochód, w zależności od pojemności silnika i maksymalnej szybkości jaką może rozwijać, ma inną
klasy niż w/w. <br>O bezpieczeństwo na drogach walczy się we wszystkich krajach. Trudno jednak byłoby gdziekolwiek znaleźć tak "pionierskie" ograniczenie. <br>&lt;gap&gt; <br>&lt;div1 type="letter"&gt;&lt;tit1&gt;O szybkości rzeczywiście ekonomicznej&lt;/&gt; <br>Od dłuższego czasu śledzę uważnie dyskusje, jakie toczą się na łamach Waszego pisma, a dotyczące ograniczenia szybkości na drogach naszego kraju, oraz wątpliwości w sprawie przydatności tych ograniczeń. Chciałbym więc i mój głos do tej dyskusji dorzucić. Otóż wydaje mi się, że wprowadzenie "sztywnej" granicy dopuszczalnej szybkości jest nonsensem, z którym rozsądnie myślący człowiek nie może się pogodzić. <br>Wiadomo bowiem, że każdy samochód, w zależności od pojemności silnika i maksymalnej szybkości jaką może rozwijać, ma inną
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego