Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 19
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
niewiernych żonach, szalejących mężach, zazdrosnych siostrach i kochankach, ale stawała się też częścią kultury "wysokiej". W latach 60. amerykańscy jazzmani zaczęli odwoływać się już nie tylko do bluesa i afrykańskich źródeł, lecz także do muzyki brazylijskiej. To właśnie nucąc "Dziewczynę z Ipanemy" Carlosa Jobima publiczność z Północy dowiadywała się o pulsie bossa novy.

Ricky Martin

Podobnie z literaturą. Znienawidzony przez naszego Gombrowicza Jorge Luis Borges właściwie nigdy nie był do końca pisarzem argentyńskim, choć niewątpliwie był Argentyńczykiem. Borges pisał dla Europejczyków i kochał język angielski. Może dlatego tak szybko wszedł do kosmopolitycznego panteonu intelektualistów, którzy, jak Thomas S. Eliot czy Ezra
niewiernych żonach, szalejących mężach, zazdrosnych siostrach i kochankach, ale stawała się też częścią kultury "wysokiej". W latach 60. amerykańscy jazzmani zaczęli odwoływać się już nie tylko do bluesa i afrykańskich źródeł, lecz także do muzyki brazylijskiej. To właśnie nucąc "Dziewczynę z Ipanemy" Carlosa Jobima publiczność z Północy dowiadywała się o pulsie bossa novy.<br><br>&lt;tit&gt;Ricky Martin&lt;/&gt;<br><br>Podobnie z literaturą. Znienawidzony przez naszego Gombrowicza Jorge Luis Borges właściwie nigdy nie był do końca pisarzem argentyńskim, choć niewątpliwie był Argentyńczykiem. Borges pisał dla Europejczyków i kochał język angielski. Może dlatego tak szybko wszedł do kosmopolitycznego panteonu intelektualistów, którzy, jak Thomas S. Eliot czy Ezra
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego