Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1980
się zaś 40-60. A więc kierowca robi 100 km, a wpisuje się 200-300. Przeciętna ciężarówka pali 40 1 na 100 km, a więc kierowca ma ok. 80 1 "zaoszczędzonego" paliwa dziennie, z którym musi coś zrobić: albo wylać, albo sprzedać... Następnego dnia musi przyjechać na stację benzynową z pustymi zbiornikami - żeby mieć się znowu z czego rozliczać.
Według inż. Cybulskiego istnieje tylko jeden sposób zaradzenia tej sytuacji: po prostu trzeba zmienić Za sady rozliczania kierowców. Oczywiście naiwnością byłoby wierzyć, że nadużycia ustaną po zmianie rozliczeń jak ręką odjął. Kierowcy są od lat przyzwyczajeni do kradzieży benzyny, dopisywania kilometrów, więc
się zaś 40-60. A więc kierowca robi 100 km, a wpisuje się 200-300. Przeciętna ciężarówka pali 40 1 na 100 km, a więc kierowca ma ok. 80 1 "zaoszczędzonego" paliwa dziennie, z którym musi coś zrobić: albo wylać, albo sprzedać... Następnego dnia musi przyjechać na stację benzynową z pustymi zbiornikami - żeby mieć się znowu z czego rozliczać. <br>Według inż. Cybulskiego istnieje tylko jeden sposób zaradzenia tej sytuacji: po prostu trzeba zmienić Za sady rozliczania kierowców. Oczywiście naiwnością byłoby wierzyć, że nadużycia ustaną po zmianie rozliczeń jak ręką odjął. Kierowcy są od lat przyzwyczajeni do kradzieży benzyny, dopisywania kilometrów, więc
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego