Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
jednak musi być, że bez testów nie obywają się najwięksi, czyli ci, którzy mają największą publiczność - mówi o badaniach ks. Kazimierz Sowa, prezes katolickiego radia Plus. Ks. Sowa zdaje sobie sprawę, że jego Plus to mała mrówka w porównaniu z potentatami, ale nawet ta mrówka, skądinąd też walcząca na rynku reklamy, musiała się sformatować. Sformatować, czyli dostosować projekt emitowanych treści do zakładanych oczekiwań odbiorcy.

O formatach radiowych zaczęło się u nas mówić po 1993 r., czyli po rozdaniu pierwszych koncesji dla nadawców prywatnych, bo właśnie stacje komercyjne utrzymujące się ze sprzedaży czasu antenowego reklamodawcom muszą trafiać w target atrakcyjny dla owych
jednak musi być, że bez testów nie obywają się najwięksi, czyli ci, którzy mają największą publiczność - mówi o badaniach ks. Kazimierz Sowa, prezes katolickiego radia Plus. Ks. Sowa zdaje sobie sprawę, że jego Plus to mała mrówka w porównaniu z potentatami, ale nawet ta mrówka, skądinąd też walcząca na rynku reklamy, musiała się sformatować. Sformatować, czyli dostosować projekt emitowanych treści do zakładanych oczekiwań odbiorcy.<br><br>O formatach radiowych zaczęło się u nas mówić po 1993 r., czyli po rozdaniu pierwszych koncesji dla nadawców prywatnych, bo właśnie stacje komercyjne utrzymujące się ze sprzedaży czasu antenowego reklamodawcom muszą trafiać w &lt;orig&gt;target&lt;/&gt; atrakcyjny dla owych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego