Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
porównawczej. Jednak będzie ona możliwa tylko pod pewnymi warunkami. Taka reklama nie może być myląca, jej stosowanie będzie dopuszczone w odniesieniu do produktów porównywalnych. Poza tym wszelkie badania dotyczące jakości produktów, na które firmy będą się powoływać w reklamie, muszą być przeprowadzone przez niezależne od nadawców reklamy instytuty badawcze. Nadawcy reklamy porównawczej będą musieli wyraźnie określić, czym różnią się ich produkty od produktów, z którymi są porównywane. Nie będzie dopuszczalne dyskredytowanie produktów konkurencyjnych.

2.7. Uwarunkowania ekologiczne

Przedsiębiorstwa działające na rynku Unii Europejskiej i podejmujące decyzje marketingowe muszą uwzględniać taki ważny element otoczenia, jak ekologia. Istotny jest w tym kontekście dwustronny
porównawczej. Jednak będzie ona możliwa tylko pod pewnymi warunkami. Taka reklama nie może być myląca, jej stosowanie będzie dopuszczone w odniesieniu do produktów porównywalnych. Poza tym wszelkie badania dotyczące jakości produktów, na które firmy będą się powoływać w reklamie, muszą być przeprowadzone przez niezależne od nadawców reklamy instytuty badawcze. Nadawcy reklamy porównawczej będą musieli wyraźnie określić, czym różnią się ich produkty od produktów, z którymi są porównywane. Nie będzie dopuszczalne dyskredytowanie produktów konkurencyjnych.<br><br>&lt;tit&gt;2.7. Uwarunkowania ekologiczne&lt;/&gt;<br><br>Przedsiębiorstwa działające na rynku Unii Europejskiej i podejmujące decyzje marketingowe muszą uwzględniać taki ważny element otoczenia, jak ekologia. Istotny jest w tym kontekście dwustronny
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego