Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
reklamowych przeznaczały na korzystanie z usług włoskich prywatnych agencji reklamowych. Takie postępowanie jest sprzeczne z przyjętą przez Unię Europejską zasadą swobodnego przepływu usług. Jest to jedna z czterech wolności, które zostały wprowadzone w ramach Jednolitego Rynku Wewnętrznego UE.

Zaprezentowany przykład wskazuje, jakie konflikty mogą powstać na tle europejskich unormowań dotyczących reklamy. Uważa się jednak, że wyegzekwowanie od Włoch stosowania się do przyjętych zasad nie będzie łatwe. Komisja Europejska miała zaskarżyć Włochy do Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości, jednak szanse na szybkie podjęcie tej sprawy oceniano jako małe.
Innymi międzynarodowymi aktami prawnymi dotyczącymi regulacji działań promocyjnych także w Polsce są:
- dyrektywa Rady Ministrów EWG
reklamowych przeznaczały na korzystanie z usług włoskich prywatnych agencji reklamowych. Takie postępowanie jest sprzeczne z przyjętą przez Unię Europejską zasadą swobodnego przepływu usług. Jest to jedna z czterech wolności, które zostały wprowadzone w ramach Jednolitego Rynku Wewnętrznego UE.<br><br>Zaprezentowany przykład wskazuje, jakie konflikty mogą powstać na tle europejskich unormowań dotyczących reklamy. Uważa się jednak, że wyegzekwowanie od Włoch stosowania się do przyjętych zasad nie będzie łatwe. Komisja Europejska miała zaskarżyć Włochy do Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości, jednak szanse na szybkie podjęcie tej sprawy oceniano jako małe.<br>Innymi międzynarodowymi aktami prawnymi dotyczącymi regulacji działań promocyjnych także w Polsce są:<br>- dyrektywa Rady Ministrów EWG
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego