Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dzień Dobry
Nr: 16.03
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
od kilku miesięcy. Są nawet na szybach otwieranych elektronicznie drzwi do wind. Do wycinania używane są prawdopodobnie końcówki narzędzi do cięcia szkła lub utwardzone wiertła. Niektóre są tak głębokie, że strach stać obok szyby z obawy, czy nie pęknie.

- W tramwaju nie było na szczęście jeszcze wypadku - mówi Beata Bielawska, rzecznik prasowy Zarządu Transportu Miejskiego. - Porysowanych szyb nie wymieniamy, bo nas na to nie stać.

Metro także nie wymienia poskraczowanych okien. Szyba do rosyjskiego wagonu kosztuje ok. 200 zł, do francuskiego kilka razy więcej, a szyba do windy - nawet kilka tysięcy. - Zdecydowaliśmy, że będziemy wymieniać tylko w przypadku remontu wagonu - mówi Teresa
od kilku miesięcy. Są nawet na szybach otwieranych elektronicznie drzwi do wind. Do wycinania używane są prawdopodobnie końcówki narzędzi do cięcia szkła lub utwardzone wiertła. Niektóre są tak głębokie, że strach stać obok szyby z obawy, czy nie pęknie. <br><br>- W tramwaju nie było na szczęście jeszcze wypadku - mówi Beata Bielawska, rzecznik prasowy Zarządu Transportu Miejskiego. - Porysowanych szyb nie wymieniamy, bo nas na to nie stać. <br><br>Metro także nie wymienia &lt;orig&gt;poskraczowanych&lt;/&gt; okien. Szyba do rosyjskiego wagonu kosztuje ok. 200 zł, do francuskiego kilka razy więcej, a szyba do windy - nawet kilka tysięcy. - Zdecydowaliśmy, że będziemy wymieniać tylko w przypadku remontu wagonu - mówi Teresa
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego