Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
telewizji. Ograniczenia takie mogą dotyczyć jednego kraju lub mieć charakter międzynarodowy. Przykładem ograniczeń tego drugiego typu może być Europejska konwencja o telewizji bez granic i dyrektywy Rady Ministrów oraz Komisji UE.
Zagadnienia dotyczące reklamy i sponsoringu w Europejskiej konwencji o telewizji bez granic występują w rozdz. III i IV i są związane z następującymi problemami:

Ogólne zasady reklamy telewizyjnej

Reklama powinna być rzetelna i uczciwa. Reklama nie powinna wprowadzać w błąd ani przynosić szkody interesom konsumentów. Reklama adresowana do dzieci lub wykorzystująca dzieci w charakterze aktorów powinna unikać wszystkiego, co mogłoby przynieść szkodę ich interesom oraz uwzględniać szczególny charakter tej grupy widzów
telewizji. Ograniczenia takie mogą dotyczyć jednego kraju lub mieć charakter międzynarodowy. Przykładem ograniczeń tego drugiego typu może być Europejska konwencja o telewizji bez granic i dyrektywy Rady Ministrów oraz Komisji UE.<br>Zagadnienia dotyczące reklamy i sponsoringu w Europejskiej konwencji o telewizji bez granic występują w rozdz. III i IV i są związane z następującymi problemami:<br><br>&lt;tit&gt;Ogólne zasady reklamy telewizyjnej&lt;/&gt;<br><br>Reklama powinna być rzetelna i uczciwa. Reklama nie powinna wprowadzać w błąd ani przynosić szkody interesom konsumentów. Reklama adresowana do dzieci lub wykorzystująca dzieci w charakterze aktorów powinna unikać wszystkiego, co mogłoby przynieść szkodę ich interesom oraz uwzględniać szczególny charakter tej grupy widzów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego