Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
butelek nabywca miał szansę 1:250 wygrania jakiejkolwiek (zwykle niewielkiej) nagrody.

Kluczyk do Twingo

Jak ogromne możliwości kryją się w upodobaniu Polaków do hazardu, dowiodła też firma Renault Polska organizując w 1995 r. jedną z największych akcji promocyjnych "Klucz do szczęścia". Miała ona kilka celów - zwrócenie uwagi potencjalnych klientów na salony sprzedające auta francuskiego koncernu, zaprezentowanie całej gamy samochodów, a jednocześnie promocję specjalnego modelu Twingo Zet (w promocji uczestniczyło Radio Zet).

Promocja z salonów wyszła na ulice

Co zrobić, żeby w ciągu jednego weekendu do stu firmowych salonów przyszło dwa miliony osób? Rzecz wydaje się niemożliwa, a jednak się udała. Posłużyła
butelek nabywca miał szansę 1:250 wygrania jakiejkolwiek (zwykle niewielkiej) nagrody.<br><br>&lt;tit&gt;Kluczyk do Twingo&lt;/&gt;<br><br>Jak ogromne możliwości kryją się w upodobaniu Polaków do hazardu, dowiodła też firma Renault Polska organizując w 1995 r. jedną z największych akcji promocyjnych "Klucz do szczęścia". Miała ona kilka celów - zwrócenie uwagi potencjalnych klientów na salony sprzedające auta francuskiego koncernu, zaprezentowanie całej gamy samochodów, a jednocześnie promocję specjalnego modelu Twingo Zet (w promocji uczestniczyło Radio Zet).<br><br>&lt;tit&gt;Promocja z salonów wyszła na ulice&lt;/&gt;<br><br>Co zrobić, żeby w ciągu jednego weekendu do stu firmowych salonów przyszło dwa miliony osób? Rzecz wydaje się niemożliwa, a jednak się udała. Posłużyła
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego