Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
reklama jest też procesem przypominania.
Przytoczone fakty wskazują więc, że proces reklamy składa się z etapów o odmiennych cechach. Klasycznie kampania reklamowa adresowana jest do osób, które wobec reklamowanego produktu ustosunkowane są umiarkowanie pozytywnie, nie na tyle jednak silnie, by samodzielnie dążyć do zakupu. Osoby silnie zainteresowane i tak kupują same, a na przekonywanie osób, które zdecydowanie wolą coś innego nie warto tracić pieniędzy. W trakcie skutecznej kampanii reklamowej stosunek do produktu zmienia się więc pod wpływem kolejnych ekspozycji komunikatu. Osoba, która idąc ulicą rzuciła okiem na plakat, w którym zainteresowała ją reakcja atrakcyjnej kobiety na samochód o niewielkich rozmiarach, ma inną
reklama jest też procesem przypominania. <br>Przytoczone fakty wskazują więc, że proces reklamy składa się z etapów o odmiennych cechach. Klasycznie kampania reklamowa adresowana jest do osób, które wobec reklamowanego produktu ustosunkowane są umiarkowanie pozytywnie, nie na tyle jednak silnie, by samodzielnie dążyć do zakupu. Osoby silnie zainteresowane i tak kupują same, a na przekonywanie osób, które zdecydowanie wolą coś innego nie warto tracić pieniędzy. W trakcie skutecznej kampanii reklamowej stosunek do produktu zmienia się więc pod wpływem kolejnych ekspozycji komunikatu. Osoba, która idąc ulicą rzuciła okiem na plakat, w którym zainteresowała ją reakcja atrakcyjnej kobiety na samochód o niewielkich rozmiarach, ma inną
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego