Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
komunikatów efektywnych na poziomie cech niesemantycznych oraz poziomie skojarzeniowym, ponieważ poziomy te nie wymagają percepcji na świadomym poziomie, związanym z silną koncentracją uwagi. Określając strategicznie przebieg procesu reklamy - podstawowym środkiem, jakim dysponujemy są cechy komunikatu odbierane na poziomach niesemantycznych. Celem ich użycia jest pogłębienie poziomu przetwarzania i osiągnięcie poziomu cech semantycznych oraz odnoszących się do odbiorcy. Prawidłowość ta w znacznym stopniu tłumaczy dominację tych cech wiadomości, które decydują o jej strukturze formalnej oraz percepcji na poziomie skojarzeń.
Ponieważ reklama spełniać musi podstawowe reguły komunikacji, komunikat (lub seria komunikatów), jaka dociera do odbiorcy, musi być ostatecznie odbierana przez niego jako przekaz sensowny
komunikatów efektywnych na poziomie cech niesemantycznych oraz poziomie skojarzeniowym, ponieważ poziomy te nie wymagają percepcji na świadomym poziomie, związanym z silną koncentracją uwagi. Określając strategicznie przebieg procesu reklamy - podstawowym środkiem, jakim dysponujemy są cechy komunikatu odbierane na poziomach niesemantycznych. Celem ich użycia jest pogłębienie poziomu przetwarzania i osiągnięcie poziomu cech semantycznych oraz odnoszących się do odbiorcy. Prawidłowość ta w znacznym stopniu tłumaczy dominację tych cech wiadomości, które decydują o jej strukturze formalnej oraz percepcji na poziomie skojarzeń. <br>Ponieważ reklama spełniać musi podstawowe reguły komunikacji, komunikat (lub seria komunikatów), jaka dociera do odbiorcy, musi być ostatecznie odbierana przez niego jako przekaz sensowny
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego