Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
angażować odbiorcę w sposób nawykowy. Forma zwrotna jest najczęściej używana na początku naturalnych aktów komunikacji. Daje więc szansę na automatyczne skoncentrowanie uwagi odbiorcy, powodując, że traktuje on wiadomość jako skierowaną do siebie. Skuteczny slogan powinien być też dźwięczny i "dobrze się naczytywać". Wpływa to na skuteczność jego zapamiętania.
Na ogół slogan ma określone pole znaczeń o szerokim zakresie możliwych interpretacji skupionych wokół znaczenia osiowego. Dobrym przykładem może być slogan: "Och, jaki ach", który uzyskuje znaczenie dopiero w wyniku zestawienia z obrazem, zatem jest pojemny. Fraza ma charakter dźwięczny i zrytmizowany, mając też cechy zobowiązania i silnej ekspresji emocjonalnej.
W większości przypadkówn
angażować odbiorcę w sposób nawykowy. Forma zwrotna jest najczęściej używana na początku naturalnych aktów komunikacji. Daje więc szansę na automatyczne skoncentrowanie uwagi odbiorcy, powodując, że traktuje on wiadomość jako skierowaną do siebie. Skuteczny slogan powinien być też dźwięczny i "dobrze się naczytywać". Wpływa to na skuteczność jego zapamiętania. <br>Na ogół slogan ma określone pole znaczeń o szerokim zakresie możliwych interpretacji skupionych wokół znaczenia osiowego. Dobrym przykładem może być slogan: "Och, jaki ach", który uzyskuje znaczenie dopiero w wyniku zestawienia z obrazem, zatem jest pojemny. Fraza ma charakter dźwięczny i zrytmizowany, mając też cechy zobowiązania i silnej ekspresji emocjonalnej. <br>W większości przypadkówn
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego