Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
pewnością do błędów należy używanie nadmiaru przymiotników, które później nieustannie trzeba uzasadniać. Nie ma też nic gorszego od frazy złożonej z przymiotników będącej równocześnie prostym stwierdzeniem. Najczęściej staje się ona truizmem już przy pierwszym odbiorze. Najlepszych na świecie tzw. "oryginalnych jakości" jest zatrzęsienie. Duże niebezpieczeństwo wiąże się również z budowaniem sloganów o negatywnym ładunku emocjonalnym. Nawet jeśli są doskonałe przy pierwszym odbiorze - po wielokrotnym wykorzystaniu, interpretowany jest ich negatywny rdzeń emocjonalny. A ponieważ slogan oznacza komunikat, a komunikat obraz produktu, zaś obraz produktu - produkt, z reguły wcześniej czy później pojawią się kłopoty. Stosowanie sloganów, zawierających negatywne emocje, bywa natomiast efektywne przy
pewnością do błędów należy używanie nadmiaru przymiotników, które później nieustannie trzeba uzasadniać. Nie ma też nic gorszego od frazy złożonej z przymiotników będącej równocześnie prostym stwierdzeniem. Najczęściej staje się ona truizmem już przy pierwszym odbiorze. Najlepszych na świecie tzw. "oryginalnych jakości" jest zatrzęsienie. Duże niebezpieczeństwo wiąże się również z budowaniem sloganów o negatywnym ładunku emocjonalnym. Nawet jeśli są doskonałe przy pierwszym odbiorze - po wielokrotnym wykorzystaniu, interpretowany jest ich negatywny rdzeń emocjonalny. A ponieważ slogan oznacza komunikat, a komunikat obraz produktu, zaś obraz produktu - produkt, z reguły wcześniej czy później pojawią się kłopoty. Stosowanie sloganów, zawierających negatywne emocje, bywa natomiast efektywne przy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego