Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
takim razie wyróżnia komunikatywny tekst reklamowy? Na przyklad etapowy przebieg percepcji zgodny z modelem AIDA, a więc zauważenie, zaciekawienie, wzrost emocjonalnego zaangażowania oraz planowanie działań związanych z treścią tekstu. Aby osiągnąć ten efekt, warto pamiętać o zbiorze określonych kryteriów ukierunkowujących tekst. Ich stosowanie powinno uwzględniać etap zaawansowania kampanii reklamowej oraz specyfikę pozycjonowania produktu. Niżej przedstawione kryteria konstrukcji tekstu reklamowego wydają się w tym pomocne.
1.
Czytelne otwarcie, rozwinięcie i zakończenie.
2.
Akcentowanie ważnych fragmentów i zróżnicowanie rytmu.
3.
Hierarchiczność tworzonej argumentacji. Najważniejsze na początek.
4.
Ograniczenie liczby najważniejszych argumentów do maksimum 4-5 pozycji.
5.
Szacunek dla punktu widzenia odbiorcy.
6
takim razie wyróżnia komunikatywny tekst reklamowy? Na przyklad etapowy przebieg percepcji zgodny z modelem AIDA, a więc zauważenie, zaciekawienie, wzrost emocjonalnego zaangażowania oraz planowanie działań związanych z treścią tekstu. Aby osiągnąć ten efekt, warto pamiętać o zbiorze określonych kryteriów ukierunkowujących tekst. Ich stosowanie powinno uwzględniać etap zaawansowania kampanii reklamowej oraz specyfikę pozycjonowania produktu. Niżej przedstawione kryteria konstrukcji tekstu reklamowego wydają się w tym pomocne. <br>1. <br>Czytelne otwarcie, rozwinięcie i zakończenie. <br>2. <br>Akcentowanie ważnych fragmentów i zróżnicowanie rytmu. <br>3. <br>Hierarchiczność tworzonej argumentacji. Najważniejsze na początek. <br>4. <br>Ograniczenie liczby najważniejszych argumentów do maksimum 4-5 pozycji. <br>5. <br>Szacunek dla punktu widzenia odbiorcy. <br>6
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego