Typ tekstu: Książka
Autor: Mac Jerzy Sławomir
Tytuł: Tajemnica Amwaya
Rok: 1998
zabrali się za kolejne zajęcie: sprzedaż bezpośrednią.
Ta forma handlu pozasklepowego miała już wtedy w USA sporą tradycję. Pierwsze firmy uprawiające sprzedaż bezpośrednią pojawiły się tu w XIX wieku. Firmy stosujące tak zwany marketing sieciowy - w którym dystrybutor nie tylko sprzedaje produkty konsumentom, ale wprowadza do biznesu nowych dystrybutorów przez sponsorowanie i czerpie zyski z ich obrotów - rozpoczęły działalność w latach 30. Za pioniera tej formy marketingu uznawana jest firma California Vitamins powstała w 1934 roku. W 1940 na podbój Ameryki ruszyły nowojorska Stanley Home Products, sprzedająca artykuły wyposażenia domowego oraz kalifornijska Nutralite Food Supplement Corporation, handlująca odżywkami i preparatami witaminowymi
zabrali się za kolejne zajęcie: sprzedaż bezpośrednią.<br>Ta forma handlu pozasklepowego miała już wtedy w USA sporą tradycję. Pierwsze firmy uprawiające sprzedaż bezpośrednią pojawiły się tu w XIX wieku. Firmy stosujące tak zwany marketing sieciowy - w którym dystrybutor nie tylko sprzedaje produkty konsumentom, ale wprowadza do biznesu nowych dystrybutorów przez sponsorowanie i czerpie zyski z ich obrotów - rozpoczęły działalność w latach 30. Za pioniera tej formy marketingu uznawana jest firma California Vitamins powstała w 1934 roku. W 1940 na podbój Ameryki ruszyły nowojorska Stanley Home Products, sprzedająca artykuły wyposażenia domowego oraz kalifornijska Nutralite Food Supplement Corporation, handlująca odżywkami i preparatami witaminowymi
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego