Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
dyrektywa Rady Ministrów EWG z 10 września 1984 r. w sprawie ujednolicenia przepisów prawa państw członkowskich o wprowadzającej w błąd reklamie,
- dyrektywa Rady Ministrów EWG z 3 października 1989 r. w sprawie ujednolicenia określonych przepisów prawa państw członkowskich w prowadzeniu działalności telewizyjnej.
Bezpośrednie znaczenie tych unormowań prawnych dla Polski wynika stąd, że Polska po podpisaniu 16 grudnia 1991r. umowy o stowarzyszeniu z EWG (obecnie Unią Europejską) jest zobowiązana do stopniowego dostosowywania, w ciągu 10 lat, naszego systemu prawnego do regulacji prawnych, obowiązujących w Unii Europejskiej.
Dyrektywa Rady Ministrów EWG z 1984 r. dotyczy, jak już wspomniano, reklamy wprowadzającej w błąd. Za
dyrektywa Rady Ministrów EWG z 10 września 1984 r. w sprawie ujednolicenia przepisów prawa państw członkowskich o wprowadzającej w błąd reklamie,<br>- dyrektywa Rady Ministrów EWG z 3 października 1989 r. w sprawie ujednolicenia określonych przepisów prawa państw członkowskich w prowadzeniu działalności telewizyjnej.<br>Bezpośrednie znaczenie tych unormowań prawnych dla Polski wynika stąd, że Polska po podpisaniu 16 grudnia 1991r. umowy o stowarzyszeniu z EWG (obecnie Unią Europejską) jest zobowiązana do stopniowego dostosowywania, w ciągu 10 lat, naszego systemu prawnego do regulacji prawnych, obowiązujących w Unii Europejskiej.<br>Dyrektywa Rady Ministrów EWG z 1984 r. dotyczy, jak już wspomniano, reklamy wprowadzającej w błąd. Za
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego