Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
z dystansem. Ale ponieważ jego wielkość jest niekwestionowana, absolutnie nie mogliśmy mu w ten sposób zaszkodzić - tłumaczy Bauer. Dodać jeszcze należy, że lżejsze, popularyzatorskie momenty "Lutosphere" stanowią zaledwie część programu. Najdłuższy, trzyczęściowy utwór wypełniły obszerne fragmenty potraktowa-nej całkiem serio skomplikowanej partii solisty z "Koncertu Wiolonczelowego".
Umiejętności trzech kompletnie różnych stylistycznie artystów doskonale się uzupełniają. Bez praktycznej wiedzy Bauera na temat twórczości Lutosławskiego program "Lutosphere" w ogóle by nie powstał. Możdżer dał się już poznać na świecie jako popularyzator polskiej muzyki poważnej, a nagrany z Adamem Makowiczem koncert w Carnegie Hall, podczas którego muzycy wykonywali m.in. własne interpretacje Szopena, okazał
z dystansem. Ale ponieważ jego wielkość jest niekwestionowana, absolutnie nie mogliśmy mu w ten sposób zaszkodzić - tłumaczy Bauer. Dodać jeszcze należy, że lżejsze, popularyzatorskie momenty "Lutosphere" stanowią zaledwie część programu. Najdłuższy, trzyczęściowy utwór wypełniły obszerne fragmenty potraktowa-nej całkiem serio skomplikowanej partii solisty z "Koncertu Wiolonczelowego". <br>Umiejętności trzech kompletnie różnych stylistycznie artystów doskonale się uzupełniają. Bez praktycznej wiedzy Bauera na temat twórczości Lutosławskiego program "Lutosphere" w ogóle by nie powstał. Możdżer dał się już poznać na świecie jako popularyzator polskiej muzyki poważnej, a nagrany z Adamem Makowiczem koncert w Carnegie Hall, podczas którego muzycy wykonywali m.in. własne interpretacje Szopena, okazał
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego