Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 02.07
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
za to centrum telefoniczne, które obsługuje wszystkich klientów.

Link4 wszedł na rynek z agresywną akcją reklamową, w której przekonywał, że jego polisy są tanie, bo klient nie musi płacić na utrzymanie biur i agentów ubezpieczeniowych. Konkurenci podeszli do tego spokojnie, ale środowisko agentów było oburzone. Skarżyli się, że Link4 w swoich reklamach tworzy wrażenie, że agenci pasożytują na ubezpieczonych.

Wojna w wyobraźni

- To, co się dzieje w branży ubezpieczeń komunikacyjnych, to jeszcze nie wojna cenowa, ale coraz ostrzejsza konkurencja - uspokaja prezes Polskiej Izby Ubezpieczeń Jerzy Wysocki. Specyfika polskiego rynku asekuracyjnego polega na tym, że większą jego część stanowią polisy samochodowe. Dlatego
za to centrum telefoniczne, które obsługuje wszystkich klientów.<br><br>Link4 wszedł na rynek z agresywną akcją reklamową, w której przekonywał, że jego polisy są tanie, bo klient nie musi płacić na utrzymanie biur i agentów ubezpieczeniowych. Konkurenci podeszli do tego spokojnie, ale środowisko agentów było oburzone. Skarżyli się, że Link4 w swoich reklamach tworzy wrażenie, że agenci pasożytują na ubezpieczonych.<br><br>&lt;tit&gt;Wojna w wyobraźni&lt;/&gt;<br><br>- To, co się dzieje w branży ubezpieczeń komunikacyjnych, to jeszcze nie wojna cenowa, ale coraz ostrzejsza konkurencja - uspokaja prezes Polskiej Izby Ubezpieczeń Jerzy Wysocki. Specyfika polskiego rynku asekuracyjnego polega na tym, że większą jego część stanowią polisy samochodowe. Dlatego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego