Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
jednym z podstawowych czynników, modyfikujących sposób percepcji informacji kodowanych w przekazie. Jego wpływ różnicuje także proces reklamy od innych form komunikacji masowej, w których odbiór wiadomości ma charakter intencjonalny. Poza sytuacjami odbioru przekazów o desygnatach posiadających duży stopień ważności dla odbiorcy oraz sytuacjami, w których poprzednie ekspozycje wykształciły u odbiorcy system nastawień na odbiór określonego przekazu reklamowego, komunikaty te odbierane są i interpretowane w sposób modyfikowany przez uwagę rozproszoną.
Z głównych założeń typowych strategii reklamowych wynika dążenie nadawcy komunikatu do konstruowania takich przekazów, które minimalizując ilość niezbędnych ekspozycji, maksymalizują stopień koncentracji uwagi odbiorcy na komunikacie oraz zwiększają jakość jego odbioru i
jednym z podstawowych czynników, modyfikujących sposób percepcji informacji kodowanych w przekazie. Jego wpływ różnicuje także proces reklamy od innych form komunikacji masowej, w których odbiór wiadomości ma charakter intencjonalny. Poza sytuacjami odbioru przekazów o desygnatach posiadających duży stopień ważności dla odbiorcy oraz sytuacjami, w których poprzednie ekspozycje wykształciły u odbiorcy system nastawień na odbiór określonego przekazu reklamowego, komunikaty te odbierane są i interpretowane w sposób modyfikowany przez uwagę rozproszoną. <br>Z głównych założeń typowych strategii reklamowych wynika dążenie nadawcy komunikatu do konstruowania takich przekazów, które minimalizując ilość niezbędnych ekspozycji, maksymalizują stopień koncentracji uwagi odbiorcy na komunikacie oraz zwiększają jakość jego odbioru i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego