Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2908
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
samym czasie, tak jak w telewizji, ludzie zobaczą festiwal w Krakowie. To zupełnie nowatorski pomysł kontaktu medialnego z festiwalem.
Jakie są pańskie odczucia co do festiwalowych przygotowań?
W tym roku kilka sporych agencji sieciowych nie zapowiedziało na festiwalu swojej obecności. Można zaryzykować stwierdzenie, że w reklamie pojawia się niepokojące zjawisko "szalonych agencji", które zjadają same siebie. Być może uważają się za aż tak dobre, że nie chcą konkurować. Po to jednak jest konkursowa rywalizacja, aby taki pogląd zweryfikowało życie. Nawet najbardziej wyszukana technologia nie zastąpi w reklamie udziału ludzi kreatywnych, a tych nie zawsze można kupić. Dlatego też nie należy zapominać
samym czasie, tak jak w telewizji, ludzie zobaczą festiwal w Krakowie. To zupełnie nowatorski pomysł kontaktu medialnego z festiwalem.&lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt;Jakie są pańskie odczucia co do festiwalowych przygotowań?&lt;/&gt;<br>&lt;who4&gt;W tym roku kilka sporych agencji sieciowych nie zapowiedziało na festiwalu swojej obecności. Można zaryzykować stwierdzenie, że w reklamie pojawia się niepokojące zjawisko "&lt;q&gt;szalonych agencji&lt;/&gt;", które zjadają same siebie. Być może uważają się za aż tak dobre, że nie chcą konkurować. Po to jednak jest konkursowa rywalizacja, aby taki pogląd zweryfikowało życie. Nawet najbardziej wyszukana technologia nie zastąpi w reklamie udziału ludzi kreatywnych, a tych nie zawsze można kupić. Dlatego też nie należy zapominać
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego