Typ tekstu: Książka Tytuł: Alkohol a społeczeństwo. Postawy i zachowania Polaków wobec alkoholu i problemów alkoholowych Rok: 2004
Zgłoś uwagę
UWAGA: Po wysłaniu zgłoszenia, otrzymasz wiadomość mailową z prośbą o jego potwierdzenie.
analogiczne pytanie większe grupy badanych postulowały zmniejszenie liczby punktów sprzedaży, a mniejsze opowiadały się za pozostawieniem status quo. Przed czterema laty zwolennicy zmniejszenia liczby punktów sprzedaży piwa stanowili 28,2% badanych, wina - 33,6% badanych i wódki - 37,4% badanych. Zestawienie tych danych z danymi z 2002 roku zawartymi w tabeli 37. pokazuje, że nieco bardziej spadł odsetek zwolenników zmniejszenia liczby punków sprzedaży wódki i wina niż punktów sprzedaży piwa. Trudno orzec, w jakim stopniu spadek odsetka jest wynikiem przywyknięcia do dużej liczby punków sprzedaży, a w jakim korektami liczby punków sprzedaży, jakie mogły się dokonać w ciągu ostatnich czterech lat
analogiczne pytanie większe grupy badanych postulowały zmniejszenie liczby punktów sprzedaży, a mniejsze opowiadały się za pozostawieniem status quo. Przed czterema laty zwolennicy zmniejszenia liczby punktów sprzedaży piwa stanowili 28,2% badanych, wina - 33,6% badanych i wódki - 37,4% badanych. Zestawienie tych danych z danymi z 2002 roku zawartymi w tabeli 37. pokazuje, że nieco bardziej spadł odsetek zwolenników zmniejszenia liczby punków sprzedaży wódki i wina niż punktów sprzedaży piwa. Trudno orzec, w jakim stopniu spadek odsetka jest wynikiem przywyknięcia do dużej liczby punków sprzedaży, a w jakim korektami liczby punków sprzedaży, jakie mogły się dokonać w ciągu ostatnich czterech lat
wiemy, jak cenny jest Twój czas – zajmiemy Ci tylko chwilę.
Czy dasz nam szansę, abyśmy mogli dalej tworzyć źródło Twojej sprawdzonej, darmowej wiedzy, z której właśnie chcesz skorzystać? Bez wpływu z reklam będzie to po prostu niemożliwe.
Dlatego prosimy – dodaj naszą domenę, jako wyjątek lub skorzystaj z instrukcji i odblokuj wyświetlanie reklam na naszych serwisach.