na reklamach.</><br><who2> - Nie, nie, teraz jest gra taka, obecnie najwięcej na reklamę w Polsce wśród ubezpieczeń niby wydaje Amplico...</><br><who1> - <gap> Tak?</> <br><who2> - Tak, w tym roku.</><br><who1> - Bo oni <gap></><br><who2> - ...całe lata <gap> bo drugi filar, Amerykanie po AIG, nie Amplico zakłada drugi filar...</><br><who1><vocal desc="Mhm"> </><br><who2> - ...tylko AIG...</><br><who1><vocal desc="Mhm"> </><br><who2> - ...i ta <gap> jest według mojej oceny, to, to są tajemnice firmy, których nie znam, ale ja mogę swój <gap>, ta nazwa jest wykorzystywana jako dźwignia do wprowadzenia tej firmy na rynek z tym drugim filarem...</><br><who1><vocal desc="Mhm"></> <br><who2> - ...pani widzi, że na tych bilboardach wszędzie jest jedno i drugie...</><br><who1> - ...Taka byłam zaskoczona, że ma tyle teraz reklam <gap></><br><who2> - ...a nigdy nie wydawało grosza i to