Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy finansowe
Rok: 2004
Prostą analizę przedsiębiorca może przeprowadzić samodzielnie, angażując w to przedsięwzięcie zarówno pracowników, jak i klientów firmy. By ją przeprowadzić należy odpowiedzieć na cztery podstawowe pytania.
Jaki produkt/usługa?
Określ typ produktu lub usługi wykonywanej przez twoją firmę czyli tzw. "marketing mix" - zespól cech i funkcji, które firm nadje produktom/uslugom tak, by jak najlepiej zaspokoić potrzeby swoich klientów. Koniecznie zrób listę firm/produktów/usług, z której spotykasz się w walce o klient. Zastanów się, jakie mają cechy, zalety i wady. Stwórz tabelę, w której zaznaczysz czym, w porównaniu z konkurencją, wyróżni się proponowana przez twoją firmę oferta. Spróbuj oszacować poziom obrotów firm
Prostą analizę przedsiębiorca może przeprowadzić samodzielnie, angażując w to przedsięwzięcie zarówno pracowników, jak i klientów firmy. By ją przeprowadzić należy odpowiedzieć na cztery podstawowe pytania.<br>Jaki produkt/usługa?<br>Określ typ produktu lub usługi wykonywanej przez twoją firmę czyli tzw. "marketing mix" - zespól cech i funkcji, które firm nadje produktom/uslugom tak, by jak najlepiej zaspokoić potrzeby swoich klientów. Koniecznie zrób listę firm/produktów/usług, z której spotykasz się w walce o klient. Zastanów się, jakie mają cechy, zalety i wady. Stwórz tabelę, w której zaznaczysz czym, w porównaniu z konkurencją, wyróżni się proponowana przez twoją firmę oferta. Spróbuj oszacować poziom obrotów firm
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego