Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
360mln USD w celu stworzenia nowej sieci płatnych usług telewizyjnych za pośrednictwem satelity i systemów kablowych. Warto tu zwrócić uwagę na ciekawy fakt, a mianowicie: rynek europejski jest traktowany przez dział rozrywki Bertelsmanna jako rynek testowy dla produktów, które podlegają globalizacji i zyskują charakter ogólnoświatowy.
W Europie jest widoczny rozwój telewizji satelitarnej i sieci kablowych. Przeciwnie niż w USA, w Europie zainwestowano duże sumy w satelitarną technikę przekazu bezpośredniego, której konkurencyjność może jeszcze wzrosnąć dzięki zastosowaniu techniki cyfrowej. Nowe satelitarne kanały cyfrowe mogą w przyszłości stanowić zagrożenie dla sieci kablowych w takich krajach, jak Wielka Brytania i Francja, gdzie nie są one
360mln USD w celu stworzenia nowej sieci płatnych usług telewizyjnych za pośrednictwem satelity i systemów kablowych. Warto tu zwrócić uwagę na ciekawy fakt, a mianowicie: rynek europejski jest traktowany przez dział rozrywki Bertelsmanna jako rynek testowy dla produktów, które podlegają globalizacji i zyskują charakter ogólnoświatowy.<br>W Europie jest widoczny rozwój telewizji satelitarnej i sieci kablowych. Przeciwnie niż w USA, w Europie zainwestowano duże sumy w satelitarną technikę przekazu bezpośredniego, której konkurencyjność może jeszcze wzrosnąć dzięki zastosowaniu techniki cyfrowej. Nowe satelitarne kanały cyfrowe mogą w przyszłości stanowić zagrożenie dla sieci kablowych w takich krajach, jak Wielka Brytania i Francja, gdzie nie są one
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego