Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 02.20 (8)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
inicjałem Y. Autografy lub inicjały widnieją na flakonach Gucciego, Calvina Kleina, Paco Rabanne'a, Azzaro, Palomy Picasso, Hugo Bossa. Na opakowaniach perfum i w reklamie pojawiają się coraz częściej nazwiska gwiazd filmu, sportu, muzyki. Czy marka znana w świecie haute couture automatycznie gwarantuje sukces perfum? "Mamy raczej do czynienia z odwrotną tendencją" - zauważają autorzy "Kosmetik Rapport". Oto bowiem producenci ekskluzywnej odzieży lansują perfumy, by uczynić swą markę bardziej "demokratyczną". Perfumy trafiają do szerszego grona odbiorców, a stworzony przez nie wizerunek "napędza" zainteresowanie ubiorami. Promowaniem wizerunku nowych zapachów coraz częściej zajmują się sztaby zatrudniające znanych twórców. Dla Cacharela fotografowała Sarah Moon, dla Niny
inicjałem Y. Autografy lub inicjały widnieją na flakonach Gucciego, Calvina Kleina, Paco Rabanne'a, Azzaro, Palomy Picasso, Hugo Bossa. Na opakowaniach perfum i w reklamie pojawiają się coraz częściej nazwiska gwiazd filmu, sportu, muzyki. Czy marka znana w świecie <foreign>haute couture</> automatycznie gwarantuje sukces perfum? "Mamy raczej do czynienia z odwrotną tendencją" - zauważają autorzy "Kosmetik Rapport". Oto bowiem producenci ekskluzywnej odzieży lansują perfumy, by uczynić swą markę bardziej "demokratyczną". Perfumy trafiają do szerszego grona odbiorców, a stworzony przez nie wizerunek "napędza" zainteresowanie ubiorami. Promowaniem wizerunku nowych zapachów coraz częściej zajmują się sztaby zatrudniające znanych twórców. Dla Cacharela fotografowała Sarah Moon, dla Niny
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego