Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
oraz Fishbeina-Ajzena. W modelach tych postawa definiowana jest jako wiązka atrybutów, odnoszących się do obiektu, powiązana z istniejącymi wobec nich oczekiwaniami.
McGuire wiąże prawidłowości zmiany postaw, będące wynikiem aktów perswazji, z czterema podstawowymi etapami. Stadia te określane są przez procesy decydujące o zauważeniu komunikatu, zdolności odbiorcy do zrozumienia jego treści, uleganiu przez odbiorcę prezentowanej argumentacji oraz trwałości osiągniętego w poprzednich etapach efektu.
W odróżnieniu od konsekwencji istotnych dla procesu tworzenia i zmiany postaw wynikających z paradygmatu poziomów przetwarzania Craika i Lockharta oraz wpływu silnych bodźców afektywnych, Mc Guire za szczególnie istotną uznaje niezbędność efektywnego przebiegu danego etapu na stadium, które
oraz Fishbeina-Ajzena. W modelach tych postawa definiowana jest jako wiązka atrybutów, odnoszących się do obiektu, powiązana z istniejącymi wobec nich oczekiwaniami. <br>McGuire wiąże prawidłowości zmiany postaw, będące wynikiem aktów perswazji, z czterema podstawowymi etapami. Stadia te określane są przez procesy decydujące o zauważeniu komunikatu, zdolności odbiorcy do zrozumienia jego treści, uleganiu przez odbiorcę prezentowanej argumentacji oraz trwałości osiągniętego w poprzednich etapach efektu. <br>W odróżnieniu od konsekwencji istotnych dla procesu tworzenia i zmiany postaw wynikających z paradygmatu poziomów przetwarzania Craika i Lockharta oraz wpływu silnych bodźców afektywnych, Mc Guire za szczególnie istotną uznaje niezbędność efektywnego przebiegu danego etapu na stadium, które
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego