Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 01.21 (17)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
w pobliżu Kępy Potockiej. Oznacza to problemy z przejazdem ul. Gwiaździstą, która przy skrzyżowaniu z Promyka ma zwężoną jezdnię. Rejon robót radzimy omijać, jadąc Wybrzeżem Gdyńskim do Trasy AK. Robotnicy zapowiadają, że skończą pracę do 30 stycznia.

No i ruszyło drążenie drugiego tunelu
METRO
Wczoraj rozpoczęła się budowa drugiej nitki tunelu, który połączy stacje Plac Wilsona i Marymont. Pierwsza nitka ma już 30 metrów i teraz górnicy uruchomili tarczę, która drążyć będzie drugą - równoległą. Obie maszyny idą spod Hali Marymonckiej do placu Wilsona, a do pokonania mają 430 m. Metę powinny osiągnąć we wrześniu tego roku. Wtedy to dotrą do miejsca
w pobliżu Kępy Potockiej. Oznacza to problemy z przejazdem ul. Gwiaździstą, która przy skrzyżowaniu z Promyka ma zwężoną jezdnię. Rejon robót radzimy omijać, jadąc Wybrzeżem Gdyńskim do Trasy AK. Robotnicy zapowiadają, że skończą pracę do 30 stycznia.&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="art" sub="home"&gt;&lt;tit&gt;No i ruszyło drążenie drugiego tunelu&lt;/&gt;<br>&lt;tit&gt;METRO&lt;/&gt;<br>Wczoraj rozpoczęła się budowa drugiej nitki tunelu, który połączy stacje Plac Wilsona i Marymont. Pierwsza nitka ma już 30 metrów i teraz górnicy uruchomili tarczę, która drążyć będzie drugą - równoległą. Obie maszyny idą spod Hali Marymonckiej do placu Wilsona, a do pokonania mają 430 m. Metę powinny osiągnąć we wrześniu tego roku. Wtedy to dotrą do miejsca
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego