Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
i modyfikowaniu pod tym kątem produktów wymaga jeszcze poinformowania o tym konsumentów. Uwzględnia się to w działaniach promocyjnych, zwłaszcza w reklamie i public relations (tabl.22).
Widać więc wyraźnie, że w promocji wykorzystuje się atuty samego produktu, jak też zwraca uwagę na proces jego wytwarzania. Celem tych działań promocyjnych jest tworzenie image przedsiębiorstwa jako firmy uwzględniającej w swych poczynaniach potrzebę ochrony środowiska naturalnego człowieka. Podsumowując można stwierdzić, że uwarunkowania ekologiczne stanowią istotny czynnik wpływający na decyzje marketingowe przedsiębiorstw. Głównie chodzi o decyzje dotyczące kształtowania produktu pod kątem ekologicznym i prowadzenia promocji, dzięki której te przedsięwzięcia stają się znane konsumentom coraz bardziej
i modyfikowaniu pod tym kątem produktów wymaga jeszcze poinformowania o tym konsumentów. Uwzględnia się to w działaniach promocyjnych, zwłaszcza w reklamie i public relations (tabl.22).<br>Widać więc wyraźnie, że w promocji wykorzystuje się atuty samego produktu, jak też zwraca uwagę na proces jego wytwarzania. Celem tych działań promocyjnych jest tworzenie image przedsiębiorstwa jako firmy uwzględniającej w swych poczynaniach potrzebę ochrony środowiska naturalnego człowieka. Podsumowując można stwierdzić, że uwarunkowania ekologiczne stanowią istotny czynnik wpływający na decyzje marketingowe przedsiębiorstw. Głównie chodzi o decyzje dotyczące kształtowania produktu pod kątem ekologicznym i prowadzenia promocji, dzięki której te przedsięwzięcia stają się znane konsumentom coraz bardziej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego